تو به من میخندی!
و به خود میگویی: باز میآید و میسوزد از این عشق ولی
برنمیگردم، نه!
میروم آنجا که دلی
بهر دلی تب دارد
عشق زیباست و حرمت دارد..
-------------------------------------------
پ.ن اقا من نمیخام با میرزایی ایرو یک بردارم ای خدااااا :(
کلی استرس واسه انتخاب واحد تم بعد دارم اصلا دلم نمیخاد درس بخونم وای از درس خوندن متنفرم :(
girls over flower in sampad...ما را در سایت girls over flower in sampad دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 21