.8 ادمایی از جنس هم

خرید بک لینک
انتظار ....
.

از آن دردهای دوپهلوست !!
.
گاهی خودش می کشد آدم را .
گاهی هم
مرگ را به تعویق اندازد .
یعنی آنقدر منتظر
.
که دلت نمی آید بمیری ...!!!

__________________________________-

پ.ن 1:امروز با یکی از دوستام حرف زدم جالبی کار این بود که یه پی ام میداد میرفت فردا شب جواب پی ام منو میداد .نمیدونم مدلشه عمدا این کارو میکرد یا ناراحته از دست من البته احساس کردم یچیزایی ها ولی بازم به نتیجه نرسیدم .یکم که دقت کردم دیدم من اصلاا از این دوستا ندارم کلا این مدل ادما رو خط زدم امایی که دور بر منن همه میدونن این کار شعور نیست بهر حال.. نمیدونم یکم فکرمو درگیر کرده فردا فراموش میشه و برای همیشه فراموش میشه ادمایی که نمیتونن بگن ار چی ناراحتن هم یه جورایی بهشون ظلم میشه هم دارن ظلم میکنن ظلم به خودشون و ظلم ب بقیه. خودم که سر دسته ی این ادمام البته من فیس و افاده نمیاما ...فقط حس میکنم برای فرد مقابل مهم نیست بیشتر اوقات هستا ولی بازم حس میکنم وقتی میگم ناراحتم میگه برام مهم نیست

پ.ن2: دیروز توی راه مهدیه پرید وسط حرفم واسه نمیدونم برای بار چندم پرید یه لحظه دیگه هیچی نگفتم یاد بچه های یونی افتادم اینقدر اون اتفاق برام نزدیک بود که قلبم درد گرفت و اینقدر حس کردم دوره که حتی یادم نیومد کی این کارو میکرد بهر حال توی یه لحظه تمام اون حس ها اومد تو ذهنم ، به این فکر کردم نکنه مهدیه رو به خاطر جرم بقیه تنبیه کنم کاری که ظلم به خویشتن هم به دستش نمیرسه . بنظر میرسه خیلی تغییر کردم قبلن ها خیلی زود کنترلم رو از دست میدادم .

پ.ن3: یاد اوایل دوستیم با دوستم افتادم خب هر دوتامون همدیگه رو خیلی اذیت کردیم ولی میگن خارپشتا اگه تو سرما بهم نچسبن یخ میزنن و میمیرن و اگه به هم بچسبن خاراشون میره تو تن همدیگه .من فکر میکنم اگه قراره یخ نزنیم باید همو تحمل کنیم البته شاید اون نخاد منو تحمل کنه ها :))) ولی من نمیخام یخ بزنم :|.

پ.ن4: به قول استادمون قدیمی کار باشید زودتر جلو میوفتید.

girls over flower in sampad...

ما را در سایت girls over flower in sampad دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 22:57

صفحه بندی