جمعه بیستم اسفند ۱۳۹۵ xa0 |xa0 21:17xa0 |xa0 امروز دوبراه گو جون پیو رو دیدم یه قسمتشو حتی نمیتونم بگم الان نستالژی چیو دارم جالبه دلم جون پیو میخاد کاش دوش رو بسازن...دارم میسازنا اما نمیدونم جی شد ...